Bence kendi bedeninize, sağlığınıza ve doktorunuza güvenin aynı dönemlerdeyiz bunları aklıma getiriyorum ve kendimi normal doğum için hep cesaretlendiriyorum yediklerime dikkat ediyorum ne kadar sağlıklı beslenirseniz o kadar sağlam vücudunuz olur diye düşünüyorum bakış açısı bu zamanlar çok önemli🙏🏼Sağlıkla gelsinler inşallah