Canm ablamın hamileliğinde yeğenim için de kist var yumurtalıklarında dediler. Anne karnında müdahale edelim vs dediler ablam izin vermedi. Başka bir perinatoloğa gitti müdaheleye gerek yok kistlerde doğduktan sonra kendiliğinden geçer dedi. Şimdi 1,5 yaşında yeğenim kisti geçti. İyi düşün panik yapma :) ama başka doktora git tabi.