SenaBilgin Son 1 haftadır midem çok kötü yanıyo yaşayan var mı acaba bana bi çözüm söylesinn çok kötüyümm 😔
Gamze06 SenaBilgin çok fena o mide yanması. Kızımda şişe şişe rennie içerdim. İki lokma yesem midem alev almış gibi yanardı 🔥 bu gebeliğimdede rennie içiyorum birtek o rahatlatıyor başka hiçbişey iyi gelmiyor. Gaviscon yada Rennie iç derim ikisi de eşdeğer zaten.
KubilayGizemzkan SenaBilgin evet tablet canım mutlaka yazdır 😊 mucize resmen şurup alma doktor verirse tablet istiyorum de çünkü heryerde tutabiliyor bu yanma şurup içmesi zor 😍
Gulcetuysuz Yarım çay kaşıgından az karbonatı Suda eritip içersen anında rahatlatır.. benimde ara ara çok midem yanıyor bu şekilde geçiriyorum
Fatime59 Kesinlikle gaviscon ben bitirdim şurubu hemen tesir ediyor tavsiye ederim canım bide yatarken başın yukarda olsun oda etkiliyo mide yukarı cıkıyo heralde kesiliyo yanması