mihriban1 34+2 iki gündür ya hickirik yâda kalp atışı anlamış değilim bu haftalar da yaşayan varmı kızlar
mlsmrtgl mihriban1 Kalp atışını hissetmeniz mümkün degil hıçkırıktır ☺️ Nabız atması gibi hissedilir o da
bebegim_28 mihriban1 31 deyim 2 gündür bende hıçkırık hissediyorum kalp atışı değil hıçkırık o çok güzel ama 😊😊
Babyy1S mihriban1 2 3 saniye de bir tepki verir o hickiriktr ve cigerleri gelisiyor hickirması güzel bir sey
mihriban1 bebegim_28 hickirmasi iyi birşeymiş int okudum 😊sağlicakla inşallah hepimizin bebekleri gelir 🌸🌸💙💙🤗🤗