Kumsal12 evet canım doktorum tam olarak yazdığımı söyledi. Kendinde regli zamanı olan aynı belirtileri değil vücudunda farklı olduğunu hissettiğin ilk kez olan değişimleri gözlemle dedi. İlk kez olan değişimleri gözlemlediğim de daha dün takvim uygulamasına test dahi yapmadan gece 1 de ben hamileyim yazdım. İlk kez böyle hissettim cunku. Yarın kan vereceğim durumu bildirirm canım. İnşallah sende , bende güzel haberler alıriz.senin de güzel haberlerini bekliyorum 🐣