Selamün aleyküm kizlar şuanda hastanedeyim tek yumurta ikizlerine hamileyim önceden de post açmıştım sağ taraftaki bebeğe giden kan akımında sıkıntı var demişlerdi bugünde doktor baktı gayet iyi herşeyi dedi bende söyledim sağ taraftaki bebeğe giden kan akımında sıkıntı var demişlerdi bana diye tekrar baktı evet biraz var dedi ama suanlik ameliyatlik bişey yok dedi olursada İstanbula gönderiyoruz gondersek bile o ameliyattada %100 yasarlarmi bilemem ameliyatın faydası da pek olurmu gondersekte bilmeyiz dedi bebeklerimin biri 22 hafta diğeri 21+3 günlük çıkıyor normal adet tarihimede göre 21+3 gunluguz biri 524 gram diğeri 475 gram kiloları aralarında 10 gram anca var hem haftan çok yeni sonradan belli olur dedi ne olacağı birde bna diyor yaşadığın şehirde bı hfta kadın doguma bı hafta bura gel kalp atışları fln varmı yokmu baksınlar gercekten moralim bozuldu ne dedikleri belirsiz ya oledebilir diyor hiç gelmek dahi istemiyorum çok kötüyüm ayrintiliyi bekliyorum suandada