Mavininannesiseyda Ben dün ilk defa bebişimin ilk kalp atışını duydum. 7 hafta 3 günlük olmuş 🥰🥰 Darısı isteyen herkesin başına inşallah 🙏
TunarinAnnesi Mavininannesiseyda Tebrikler canm doğduğun kucağina aldığın günleri görersin İnşAllah 🤲❤️🌹Bizim gibi kucaği boş kalanlari da duanda unutma 🙏
Aud28 Mavininannesiseyda Ne güzel Allah sağlıkla kucağınıza almayıda nasip etsin inşallah. Bende 6+5 günlük hamileyim daha önce 3 kaybım oldu ve hiçbirinde kalp atışı duyamadım hatta bu haftaya bile gelememiştik haftaya bugün nasip olursa randevumuz inşallah bende böyle sizin gibi sevinip paylaşırım mutluluğumu..
Mavininannesiseyda TunarinAnnesi Allah hayırlı bir zamanda versin inşallah. Merak etme inşallah çok gğzel bi zamanda gelir ben hep öyle dua etmiştim
Mavininannesiseyda Aud28 seninle hemen hemen aynı günlerdeyiz. İnşallah sen de duyarsın Allah hayırlısını versin inşallah