Valla canım ben ne ikili test nede üçlü test hiçbirini yaptırmadım. Doktorum bebeğin eğer down sendromlu yada engelli doğsa aldırır mısın dedi hayır asla aldırmam diyince o zaman testlere de gerek yok dedi. Ki ben hemşireyim araştırdığıma göre de gerek yokmuş. Ben sadece şeker yüklemesi yaptırdım oda rahmetli babam, rahmetli babaannem, dedem falan yani birinci derece yakınım şeker hastasi olduğu için yaptırdım ki iyiki de yaptirmişim çünkü sınırda çıktı şekerim 🙁