Akrepbebek bir hafta önce ilk ateşlendim, 37 38 arasındaydı o gece düştü bir daha da ateşim çıkmadı,sonra yavaş yavaş burnum tıkanmaya başladı hapşırıyorum ama çok değil geceleri hava ılıklaşınca gündüz iyi gibiyim gece kötü oluyorum. Göğüs ağrısı, öksürük, baş ağrısı vs yok. Ama koku ve tat kaybı çok işkillendirdi. Doktor grip olduğun için diyor ama 25 yaşındayım bu zamana kadar olduğum griplerin hiç birinde tat kaybı yaşamadım😖 burada özel hastaneye covid testi veremiyoruz sadece devlet o da gripten deyip geçiştirdi.. Korkmuyor değilim