Mrb anneler şimdi hastaneden geldim şimdiye kadar bebeğimle ilgili sıkıntılı bir şey demedi doktor bu gün doktorum bebeğin büyük dedi ayni 26+6 günlük hamileyim ve 1.100 gm almış büyük Bnde bu hafta karnım aşırı büyük olduğunu hissettiğimi söyledim yani 7 aylık gibi duruyorum şuan çok açıklama yapmadı sadece büyük dedi bebeğim hep haftasıyla uyumlu şimdiye kadar bu gün öyle deyince kafam karıştı büyük olması iyi mi kötü mü anlamadım bi de bu gün Bnde aşırı heyecan vardı heyacanıma yenik düştüm hiç soru da sormadım 😩😩yarın şeker yüklemesi olacak inşallah güzel sonuç alırım