Assye Gd1992 ben kreme baslamadım daha hiç canım hindistancevizi yağı kullanıyorum 17. Haftadadyız karnım da baya belirginleşiyor bide bend egaz problemi var bakınca 6 ayşık gibi dusuruyor ama çatlama olmadı cok şükür
muhanneozge Ben kullanıyorum lierac çatlak önleyici jel göğüs için kantaron yağı ve duştan sonra bebe yağı kullanıyorum. İlk 5 ay organik Hindistan cevizi yağı kullanmıştım sadece
Aylnyzc 29+5 hep kullandım ve hiç çatlamadım şuana kadar :) extra olarak duştan sonra kurulanmadan Hindistan cevizi yağı sürüyorum ıslakken.2 gün nemli kalıyor neredeyse ikisi baya etkili oldu gibi hissediyorum
Seraplar Haftaya kadar bende çatlamadım mustelanın çatlak yağı ve kremini kullanıyordum ama çatlayan çatlıyor bence gereksiz ödemeler yapmayın ve son 2 ay karın daha çok büyüyor ilk dönemlerde yavaş büyüdüğü için çatlama olasılığı az ama birden büyüyünce her halükarda çatlama potansiyeli varsa çatlar bazılarıda hiç çatlamaz
Gd1992 Bn 27 haftalıgım smdıye kdr hıc bişiy kullanmadım ama artık kullanmam gerek galıba . Ama kararsız kaldım ne kullancagım konusunda