Burcu3506 benim pazartesi itibariyle başladı lekelenme, oluk oluk olmuyor bir iki parça.Moral çok önemli diye düşünüyorum ilk dönemlerim bulantısız rahatım diye temizliğimi ve günledelik işlerimi düşünmeden yapıyordum şimdi daha çok dikkat ediyorum ev işlerini tamamen bıraktım ve sinir stres moral bozukluğundan uzak duruyorum bu dünyada ömrü varsa zaten gelecek, gelirse çok mutlu oluruz eşimle.Ama olumsuz bir durumu da olacaksa da kabullenmek gerek.Kendinizi üzmeyin lütfen 🙏🏼Sağlıkla doğacaklar inşallah