Marguerite Clmmm kullandım bende canım 1 ay kadar iki tane alıyordm tansiyonumu düşürdü ondan 1 taneye indirmişti doktorum sonra.
Knber Clmmm Can'ım zaten gebelikte yan etkisinden yararlanıyorlar o ilacın büyük ihtimalle sancın vardır o yüzden vermişlerdir bende kullandım hatta erken doğum riskinden hastanede yattığımda da orda da veriyolardı
Leyla- Bana da kasilmalar icin verdi doktorum canim. Gunde 2 kez. Bnde tansiyon düşüklüğü yapti ilaci alınca yatiyorum bi süre.
Clmmm Rahim boyu kısalığı vardı bende ondan başladı doktor da gebelikte Zaten tansiyon düşüyo acaba bu daha fazla düşürürkü diye tedirgin oldum
Esrelf Clmmm canım denemeden bilemzsin.doktorun verdiyse bir dene bence. Bende tansiyonları 100/60 , 90/60 olan biriyim ama bana zararı olmuyor ilacın aksine kasılmaları sancıyı azalttı.