Bercemm Merhaba arkadaşlar bir sorum olucak yardımcı olursanız çok sevinirim. Çalışan annelerin doğumdan sonra devletten aldığı bir miktar para oluyor, doğum yapan arkadaşlar doğumdan ne kadar sonra aldınız acaba ?
Eeezgi Ben de bu konuyla ilgili şunu merak ediyorum aslında aylardır pandemiden dolayı sigortalar yatmıyo nasıl olacak rapor parası alınabilecek mi?