Ozgee91 evet yani biraz mantıklı düşünmek.lazim canım sonucda bu hastalığın tedavisi yok sen bunu hamilelik başında öğrensen 9 ayı ister istemez stresli geçireceksin ve belkide sapa sağlam dogucak bebeğine ve kendine daha çok zarar vericeksin tabiki karar senin yinede doktorundan tavsiye alabilirim konuşabilirsin bu benim fikrim sadece 😊