Zeyn7 daha 2 gün önce muayeneden geldim. Bi dahakine inşallah soracağım, cok teşekkür ederim içim rahatladı ya. Mantıklı olanda budur yani, bizde biliyoruz 270 lira verip doç. Öğretim üyesine gibidir muayene olmayı ama işte herkesin bütçesi Bi yere kadar. Benim ona yetiyor gücüm. 9 ay git öyle sonra gel başka doktora fazladan para öde saçmalık olurdu zaten