Iraz Momtobe54 çok haklısın canım bende inşallah yıkarım bebeğimi 🤲🏻 sağlıcakla kucağınıza alın sizin cinsiyet ne
Pcoslubiranne Edaa_22 yegenimin 20. Günde düştu doktor yaptirmayin demiş.Hem de parça kaldı yakti doktor.Ben yikanması gerektigini dusunuyorum daha cabuk dusuyor o zaman.