Selam kızlar.
İkinci gebeliğim. Kızım 8 yaşında. Kızım 34 haftalık prematüre doğduğu ve makat gelişli olduğu için acil sez. ile doğum yaptım ancak sancım ve açılmam vardı. Öncesinde ciddi bir tedavi süreci geçirdiğim 2 ay hastanede yattığım için dr.um daha fazla yorulmamam için acil de olduğu için sez a almıştı.
Ancak 8 yılın ardından her şey yolunda giderse normal doğumu denemek istiyorum.
Buna benzer bir hikayesi olan var mı?