Hsjsjj canım bende Doğumdan sonra 3 kere doktora gittim sırf acımdan ağrımdan tekrar dikilirsem diye korkumdan girmek istemdim ama daha kötüye gitmesin diye 2. ,7. Ve 25. Gün doktora gittim en son gidişimde doktor her şey normla yemin mi edeyim diye güldü 🤦♀️😅ama benim acılar dinmeyince Bi sıkıntı olduğunu düşündüm hep