Pazar gecesi aşırı karin arısıyla hastaneye gittim riskin var dedi ve yatış verdi doktor çok korktum ağladım sancılarım ağlarım gitmek bilmiyordu bebek şuan ıyi dediler ama bu ağrı sanci neden bisi demediler o gece ağrılarla yattim ama nasıl zor geçti sadece progestan diye bi hap verdiler sabah oldu doktor geldi baktı düşük önleyici iğne yapıcaz ve bu gece daha burdasın dedi agrım hala bitmemişdi. Kanamam yok ama ağrı sancim çok diyorum gitmek istedim eve çünkü hastane çok kalabalık 4 kişi aynı odada kaldık korana olmakdan çok korktum kendi isteğimle çıktım çünkü hastanede hiç bisi yapılmıyor ağrılarımda dinmiyordu eve geldim ama 1 aylık iğne verdi progestan hap verdi benim gibi bu durumu yaşayan anneler varmı kendimi kötü hissediyorum bi şey olcak diye😐😐😥😥