maggie Merhaba, şekerli şeyler yediğinizde ne gibi şeyler oluyor acaba? Şekerini yükselimce nasıl hissediyorsunuz belirtiler neler?
Burcuu3761 maggie ağızda kuruma halsizlik ayaklarda yanma sıcak basması birde ben kendimden geçiyo gibi oluyorum çok yükseldiğinde
Nilss maggie sekerli seyler yemiceksin canim zaten diyet yapcaksin. Seker yukselince sende bisey olmuyo ama bebek etkileniyo onunda psikolojisi insani etkiliyo
Burcuu3761 maggie benim çok yüksekti canım son zamanlarda serumla indiriyordu doktorlar ilk gebeliğimde olmuştu şimdi yaptırmadım henüz şeker yüklemesi
maggie Nilss ben henüz şeker testi yaptırmadım kendi kendime şüpheleniyorum sadece o yüzden belirtilerini soruyorum