Hulya19s Kan sulandırıcı iğnelerin morluklarının izi kalır mı vücudumda çok fazla ve sanırım bu iğneye daha da devam edeceğim
Ozge0634 Hulya19s benim göbeğimde çok morarmalar olmuştu doktor sürekli göbeğinden vurma bacağından kolundan değiştirerek vur dedi şuan öyle yapıyorum daha rahat oluyo en azından moraran yer iyileşiyo
939393 Hulya19s en kolayı göbekden 14 haftadan beri vuruluyorum göbeğimden bende koldan cesaret edemiyorum doktorum göbekde yag dokusu cok, oldugu için sıkıntı olmadıgını söyledi bacakdan damarın üstüne gelirse sıkıntı olabiliceğini söyledi
Ozge0634 Hulya19s bende eşime anneme yaptırıyorum koldan hiç acımıyor bacak baya ağrıyo aslında göbekten de çok kolay geliyo bana
Hulya19s Ozge0634 çok açıyor ya koldan yapacak birisi olsa yalnızım eşimde çalışıyor yaptığım saate 😞 göbekten hiç cesaretim yok
Pinar-34 Bende koldan yaptırıyorum çok acıyor nasıl sürekli kullanacağım bilmiyorum .karından hiç denemedim korkuyorum