Tugbaslan3458 Doktorum enfeksiyon icin bunu verdi kullanan faydasinj gören varmi ben kullandim hic bi faydasi yok kızarıklık ve yanma hissi basladi bide bebege zararliymis antibiyotik doğrumu acaba
Elvanay Tugbaslan3458 zararlı olan bir ilacı doktor niye versin o sorumluluğun altına giderleri hiç bizim kadar onlarda yavrularımızı düşünüyorlar buna emin olun bende hamilelimde 3 kutu antibiyotik için mecburdum enfeksiyonun vardı
Tugbaslan3458 Elvanay bendr o yönden düşündüm tabikide ama hic bi faydasini görmedim enfeksiyon icin madem doktorlarda bebeğimizi düşünerek veriyorlarsa bebeğe iyi degil antibiyotik diyen hamileler neye dayanarak konuşuyorlar ozman 🤷🏻♀️