Merhaba hanımlar
3 Eylül de 32.90
5 Eylül de 70
7 Eylülde 137 çıkmıştı beta değerlerim
Doktorum güzel ilerleme dedi. 1 hafta sonra gel keseye bakalım dedi.
Bu kan testlerini hep aynı hastanede yaptırmıştım. Dün bi daha yaptırayım dedim 1000 lerde olması lazımdı bakayım kaç olmuş dedim. Yaptırdım ve değer 462 çıktı. Bu hastanenin referans aralığı farklıydı tabi. Araştırmalarım sonucu laboratuvar farkı olabileceğini öğrendim. Başına böyle gelip sağlıklı ilerleyen oldu mu?