Nilss Merhaba guzel anneler ❤ yarin spinal sezaryan olacagim cok korkuyorum olan anneler biraz bilgi verebilir misiniz? Caniniz cok mu aciyor biraz rahatlamaya ihtiyacim var sanirim 😅 korkmaya basladim vakit geldikce
oztasst1 Nilss hayır her şey çok kolay hiç merak etme doğum sırasında zaten bir şey hissetmeyeceksin. Sadece ilk kalkarken biraz zorlanabilirsin onda da sakın acıyo diyip vazgeçme bi kere kalkıp yürürsen gerisi kolay. Şimdiden geçmiş olsun hayırlı doğumlar