Svde benim 36+0 da yaptı önceki hafta demişti haftaya yapıcam diye hazırladım kendimi psikolojik olarak sonra baktı o gün 1 mayısta gittik aşağı baskı vardı çok gene baktı 3 mayısta gittim pazartesi ya da salı gene gel erkengel belki yatış yaparız dedi 3 cm vardı açıklık şimdi arttı mı bilmiyorum ama suni sancıyla başlatcak doğumu benim anladığım