Ayca6868 Kizlar 35+3 deyim bebegim sabahtan beri 4 5 kere oynadi ama yavas oynadi guclu degildi normalde cok hareketli bir.bebek doktora gidiyoruz simdi ama gidene kadar bir fikir.verin bana
Sermec27 Ayca6868 hareket varsa korkmayın zaten hastahaneye gidiyormuşsunuz inşallah her sey yolundadır 🤲
durununannesii Ayca6868 saatte 1 kez hareket ediyosa korkma demişti doktor sizinkide hareket ediyomuş bence korkmayın
Sermec27 Ayca6868 belki yorulmuştur canım sıkma canını hareket varsa birazdan görürsün zaten bebeğini 🌸
tgce_brs Bende 25 haftalik hamileyim benimde hareketleri çok azaldı çok hafif hissediyorum 😏😏 sağlık ocağına gitmeye korkuyorum kötü bir şey duyarsam diye
Funda007 tgce_brs canım normal hep aynı olmuyor bazen bi bakıosun full kıbırdıo bazen az endise etme uyuması lazm büyümesi için
Hsbtlc tgce_brs bende 27 haftalık hamileyim geçen haftalarda bi kaç gün doğru düzgün hissedemedim ama bi problem yokmuş pozisyonundan olur dedi doktor
tgce_brs Funda007 dayanamadım sağlık ocağına gittim 🥰 şükür kalbini dinledim içim rahatladı uyur dedi ebemiz uyusun da büyüsün annesini korkutsada olur 🥰🥰
Funda007 tgce_brs aynen cnm Hergün aynı olmuyorlar benim ikinci gebeligim anne yüregi işte merak ediosun allah kucagına almayı nasip etsin insallah