Kizlar merhaba bende evlendikten sonra adet düzensizligi ve adet döneminin uzamasi gibi bi durum ortaya çikti 25 gün çook yoğun adet gördügüm bile oldu. Bu durum icin cook kez doktora gittim hic bir şey yok yumurtaliklarin cok sağlikli vs. Dendi hormon testlerindede hiç birsey çikmiyor ama bu anormal kanamalar devam ediyor bende gecen cuma sadikonuk a gittim çook güzel ilgilendi doktor rahim icinde 7mm bir sey oldugunu ve gebelik olabiliceğini soyledi gebeliktesti filan yapildi gebelik yoksa başka bir tedaviye bakarz dedi. Bu gün testinin sonucunu almaya gittim başka bir kadin vardi oda digerleri gibi hiç ilgilenmedi. Hic bir seyin yok doğum konturol hapi yazicam 6 ay kullan dedi. Üstüne basa basa diyorum ki rahim içinde 7mm bir sey varmis bu gebelik olmadigina gore nee. doktor bey bu gün gel gebelik değilse baska bir tedaviye başlatiriz dedi diyorum. Hayla diyor ki bir seyin yok. Gebelik düsünuyorum 6 ay dogum konturol hapi kullanamam diyorum o zmn kullanma diyor. Hic bir merak yokk bande bi ultason ile bakim beelki bir seyvardir filn hiç bir şey demedi. Dogum konturol hapi kulln diyor. Ben miyomdan süpheleniyorum. Arastirdim biraz rahim icindeki miyomun alinmasi gerekiyormuş. Ama hic tenezzul edip uzerinde durmadi bile. Çook bunaldim artik yaa. Gercekten pskolojim bozuldu artik. Herkez bir sey yok diyor ama bir sey yoksa neden bu şekildee. Kim dogru söylüyor bilmiyorum.