incissss Merhaba güzel anneler, yakında doğum yapacağım bazı arkadaşlardan doğuma giderken dahi yanıma mutlaka mama almam gerektiğini sonrasında da kullanmamın yararlı olacağını söylediler. Bu konuda tecrübeniz var mı veya görüşleriniz neler 🙏