91_sehla 10 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardı doktor kız mı geliyor acaba dedi😊 bu haftada tahminde bulunup doğru çıkan var mi aramızda🥰
JustMama 91_sehla Bizim 11. haftada belli olmuştu, bir daha değişmedi. Ama en güvenilir detaylı ultrason, o da 18. hafta civarı oluyor 😊
666 91_sehla ay banada erken geldi ben 14 de özele gittim erkek dedi sonra bir daha gitim kız dedi dün devlete gittim 17 +4 ama doktor kız gibi ama detaylıda kesin derler dedi 😀😉 bende bir sürü kızçe kıyafeti aldım🏵️😀
91_sehla minnakmina bencede dr dedim erken değilmi diye bak bu çıkıntı düz gidiyor böyle olunca kız oluyo dedi sonra net 17. haftada gözükür dedi🤷🏻♀️
sue92 Bana 12+6’da doktor o çıkıntıyı gösterdi kız dedi. 19 haftalık olduk hala kız ama 10 hafta erken geldi bana da👍🏻
91_sehla 666 benim dr da 10. Haftada neye dayanarak söyledi bilmiyorm😂 hiçte sormak aklima gelmedi kendi soyledi direk ikiside yok fark etmez kız oğlan çünkü
666 91_sehla benimde öyle ikisinede ihtiyacımıi var Eli aya düzgün saglıklı olsun da kız erkek fark etmiyor , 😀🌼😉 yanlız bu sefer erkek derlerse eşim beni vurur bir sürü ciciler aldım 😀😀