Elam8751 bence milletin soyledigine takilmayin canim sizin esinizle fikriniz neyse icinize ne sindiyse onu koyun biz mesela prensesimize nehir bade ismini koyucaz daha bizim cinsiyet belli olmadan once erkek olursa kiz olursa diye esimle dusunmustuk karar vermistik ikimizinde hosuna giden isim nehir bade olmustu esimin ailesi karismadi ama benim annem bade ismine cok takmisti ne bicim isim o oyle bilmem ne vs vs nehir de kuranda geciyomu falan filan hic birisini duymadik bizim dedigimiz olucak dediik ve oyle de olucak Allahin izniyle bizimde pazartesi dogumumuz Nehir Bade miz geliyor 🥰🥰🥰