Hazal_altk Selam bayanlar 18 haftalık hamileyim gebelikten önce lazer yapıyordum daha bitmemiş gebelikte devam etmek tehlikeli mi ?
deletedmom43 Tıp bu konuda nötr. Zarar gören de var, görmeyen de. Bugün de bunun tartışması yaşanmıştı burda. Benim arkadaşım zarar gördü. Ama yapan ve yaptıran arkadaşlar var, onlara bir şey olmamış. Muallakta yani. Ama riske atma istersen
Aysenurtsr Ben hamile kalmadan once butun seanslarimi bitirmistim. Lazere basladigimda doktorumun kontrolunde gittim, bir tehlikesi yok suan icin ama hamile kalirsan kesersin lazeri demisti. gittigim merkez ise hamilelere uygulamiyoru demisti. Yaptirmayin lutfen
Gozdealpu Ben devam etmedim. Hamilelik haricinde bile ilerisi için nasıl sonuçlar doğuracağını bilmediğim bir şeyde risk almam
deletedmom43 Hellimpeyniri Lazer yaptırdığının akşamı elleri, dudakları morardı. Hastaneye kaldırıldı. Doktor ışınlar yüzünden bebeğin kötü etkilendiğini ve anneyi zehirlediğini söyledi. Uzun zaman hastanede yattı. Dünde bunu anlattığımda bazı(!) arkadaşlar dalga geçmişti ama gözümün önünde yaşandı ve doktorlar zararsız dese bile asla girmem ben
deletedmom24 deletedmom43 dalga geçilicek konuları ne güzel seçiyorlar maşAllah.Bebek anneyi zehirleyince bile gırgır geçen hamilelerin var olması gerçekten beni üzüyor. Şaşırıyorum nasıl böyle duyarsız her konuda makara yapan insanlar olduk biz..
Cekuli deletedmom43 ay töbe yarabbim Allah şifaversin hanımefendinin mi alerjisi varmış bebek nasıl etkilenmiş vefat mı etmiş te zehirlemiş anneyi bence başka bişey muhakkak vardır allah korusun ben bilmeden çok küçükken yaptım şimdide yapsam mı diye düşünüyordum. O kadar güçlü ışınlar değil çok şaşırdım.