Kızlar merhaba 20+4 günlük hamileyim inşAllah . Ama bebeğin hareketlerini hissetmiyorum dün aile hekimi artık hissetmeye başlaman lazım dedi Benim net kesin hissettiğim bir şey yok yani bir tekme vs hiçbir şey hissetmedim , şu an kaygılıyım bu sebepten çok kafama takılıyor benimle aynı durumda olan var mı acaba ?