Happy_Mother Kızlar 16 haftamdayım ve son 3 gündür akıntım olmaya başladı affedersiniz ama böyle kremsi gibi basen de Sefaf tarzında olmaya devam ediyor doktoruma mesaj attım dönüş sağlamadı sizde aynı durumu yaşayan var mı?
Snszasla Happy_Mother hafta ilerledikçe akıntı çoğalıyor canım bendede öyle akıntı oluyor normal sanırım kokulu ve kesik kesik değilse sorun yok diye biliyorum
aykhmedlee Happy_Mother normal bence herkeste oluyo koku ve chok sarimsi yeshilimsi degilse sorum yok bence