Burcu3506 Kızlar yeni hamileyim leke gelince hemen kan verdim cumaetrsi 69 pazartrsi 136 salı 180 cıktı normal mı düşük var mıdır
kadeerrr Burcu3506 canım korkma benim hamileliğim başından beri kahverengi lekelenmem oldu 3 ay sürdü Şuan 16 +4 çok şükür kahverengi lekelenmem kalmadı
Bbcerus Burcu3506 hiç korkmayın. Gayet güzel. Moralinizi yüksek tutun ve dua edin. Bende de oldu aynı şeyler
demirmomm Burcu3506 normal cnm iyi düşün bende bugün gittim doktora takvime göre 6 hafta ama doktor 5 haftalık dedi düşün geçen hafta kanama vardı ve kese yoktu şimdi merakla kalp atışını bekliorum senin kaç hafta
Ailenintekkizi Burcu3506 bende yaşadım onu 5 gün geldi çocuk kendine yer açıyor ama size tavsiyrm bu süreçte sakın doktora gidip sürekli ultrasyona girmeyin çocuk yerleşme aşamasında olduğu için düşük yapıyor ultrasyon ile bakmak hareketsiz yatmanızı öneririm sık sık daha kolay yerleşiyor
Ailenintekkizi Burcu3506 sürekli yükselişte olduğu için çok iyi bir sorun yok dediğim gibi doktora gitmemeniz gitsenizde ultrasyon yada alttan kesinlikle muayene yaptırmayın çünkü düşüyor çocuk kuzenime oldu ve çok üzüldü
Bbcerus Burcu3506 evet bence güzel ben 22 3 gün sonra 66 iki gün sonra 112 diye gitti çok ilerlemedi ama su an 10 haftalığım
Ailenintekkizi Burcu3506 evet çok normal hatta sevinin yer açtığı için 🤗evet çok hareket etmemeniz iyi olacaktır bende 1 hafta yattım
Bbcerus Ailenintekkizi alttan bakınca düşüyor gibi bir şey yok bebek sağlıksızdır o yüzden düşmüştür. İlk andan itibaren alttan bakılıyor bana
Nursenasya Kahverengi lekeler onemsiz yerlesme olabilir sizin yada eski kanamalar benim 6.ayima kadar her hafta geldi pihti bile geldi ama cok sukur eski kanamalarmis sonra bidaha gelmedi 31 haftalik oldum