Snszasla Zeyyaleyyy kızım olsaydı biz Eylül sare düşünmüştük 😊 ama oğlumuz oluyor belki fikir olur siZe 😊
Reysare Zeyyaleyyy bende sare koyucam allah izin verirse 😍😍tek koymayı düşünüyoruz ama minel sare de hoş duruyor ❤️
Betus344 Zeyyaleyyy kızım olsaydı Sare Eda veya Ece koymayı dusunuyodum çok pişmanım ilk kızma Sare koysaydım diye