EceElif İki defa sezaryen oldum ikisinde de lavman yapılmadı sonda da ameliyat başlayınca takıldı. İlki genel anestezi ikinci spinal anestezi ile oldu. Ameliyattan sonraki gün kendim tuvalete çıktım ama bol bol yürümek çok önemli