Eliffkrmn Merhaba kızlar 39+5 olduk hala doğum belirtisi yok baş aşağıda ama gelmıyo birde hareketleri cok fazla aslında yeri daraldı ama cok hareketli olması da bi anormallik midir
Balsevgi Eliffkrmn bende sizle aynı durumdayım bugün 39+6 olduk yarın fitil ile başlayacak doğumum bir sıkıntı olsa Dr’nuz haftalık kontrolde söylerdi diye düşünüyorum
Zeyha1 Eliffkrmn 39+2 bende öyleyim Benimkide çok hareketli bence anormal değil her muayenede söylüyorum hareketli diye bu iyi bişey diyor doktorum
papatyamm42 Bizde 40+2 gunluguz bas asagi geliyor bir haftadir gecmeyen bir bel agrim var ama gelmeyende bir oglum var 😂
Eliffkrmn papatyamm42 40 haftadan snra bebek kakasını yutuyormuş diye duydum tehlıkeye girecek dıye korkuyorum sancı yok bnde sadece bebek kendini cok kasıyo doktor normal dedi ama içim rahat etmıyor
papatyamm42 Bize de fazla hareketinden dolayı nst çekemedi doktor ama cok sukur bir sıkıntı yok bence sende kendine stres yapma