Kkaya0153 Lokman hekimde fiyatlar nasil acaba, bende Derya hanıma gidiyorum hayat şubesinde 2 hafta sonra sezaryen olcam orada. Birkez bende Akdamara gittim Mehmet beye fakat hastane hakkında önyargılarımız var lokman hekim daha kurumsal ve temiz geldi bize
Nuray12 Kkaya0153 lokman hekıme ben 2 gün önce sordum normal 1700 sezeryan 2300 ikinci gün hastanede kalırsandan ekstra 300 istiyolar pandemıden dolayi sezeryanıda 1 gün tutuyolarmıs hastanede
Kkaya0153 Nuray12 Ne kadar pahalanmış arkadaşım 9 ay önce doğum yaptı orada 1400 civarı vermişlerdi sezaryene. Uçmuş fiyat 1 sene olmadan
Tazeanne11 Lavinya07 canım bende Gülsüm feyza hanıma gidiyordum ama bıraktım. İzne çıktı kendisi şuanda çalışmıyor. Ekim 4de başlayacak dediler. Lokman hekimde Hatice Eroğlu var dilide çok dualı ve herşeyi çok güzel anlatan bir doktor mutlaka git derim 30. Haftadayim esimi Van’da içeri alıp bebeği gösteren tek doktor
Lavinya07 Tazeanne11 Tazeanne11 emin misiniz izne ayrıldığına bana da izine ayrılmadı dediler iki üç gün önce hatta randevu aldım gelecek haftaya 😔 bu arada Tuğba atasaral i tanıyor musunuz özel muayenehanesi var onunla doğum yapan biri ile konuştum çok memnun kalmış
Tazeanne11 Lavinya07 ben randevu için aradım direk 4 ekime var dediler bende neden böyle dediğimde izne çıkacağını söylediler. Tuğba hanimi duydum bende çok iyi bir doktormus muayene ucretlerini biliyor musunuz acaba
Ayse_umran Ayse_umran ama siz de hastaneyi arayip ayrintili bilgi alin yine de, arkadasim dogum yapali 2 yil oldu ben de van dan ayrilali 1yil oldu.degisiklik olabilir
Lavinya07 Tazeanne11 bugün aradım ben her ikisini de Tuğba hanımın 250 TL muayene ücreti. Biraz pahalı ama gitmeyi düşünüyorum zaten 34. Haftama gircem az kaldı 😔 Gülsüm Feyza izinde değilmiş ama hemen randevuları dolmuş sanırım 7 ekime veriyordu bana da
Lavinya07 Lavinya07 yalnız unutmadan söyleyeyim 20 gün içindeki 2. Kontrol Tuğba hanımda ödemiyorsunuz yani bir muayene 125 TL gibi düşünün. Ayrıca nst ler için ekstra ücret alınmadığını söyledi sekreteri
Tazeanne11 Lokman hekimde nst, kan, idrar, muayene ucreti için 200 TL verdik birkaç gün önce 🙄 sadece nst 40-50 TL civarında 🤦🏽♀️ siz gittiğinizde tekrar yazarsanız ona göre bende gideyim 🌼 Lavinya07
Lavinya07 Historian Burcu hanımda korona çıkmış sanırım şuan izindeymiş . İnşallah sağlığına kavuşur 😔
Zsnbr Lavinya07 ha bide mesela özel klinik olarak kasım turan var detaylı icin ona gittim gayet iyiydi ama biraz pahalı. Oda doğumu Akdamar da yaptırıyor dedi akdamarın öyle göründüğüne bakmayın ameliyathanesi tertemiz bi çok hastaneden iyi. Tuba hanımda doğumu hastanede yaptırıyor ama lokman hekimde sanırım
Zsnbr Lavinya07 canım Van’da ki en büyük problem zaten su doktorların numaralarını vermemeleri anlamıyorum yani doktor dediğin her dk ulaşabileceğin bi sıkıntıda sorabileceğin biri yani. Feyza’ya gittim memnundum ama aşırı yoğundu artk yoruluyordum. Bide dediğin gib kime sorsam sezeryan olmuş onda o yüzden BNde değiştim. Akdamar da ruhat beye gidiyorum aşırı ilgili çok iyi bi doktor muayeneleri en az 15 dk sürüyor detaylı bakıyor herseye. Bide önceligi normal doğum.
Lavinya07 Zsnbr aynen yani bütün şehirlerde doktorlar tel paylaşıyor en azından hastaları için watsapp hattı yapıyor. bugün Gülsüm hanıma kontrole gittim 3 kez nst çektirdi sonuç çıkmadı bebek hareketli dedi. Sonra hafif sancı çıktı dedi açılma var mı diye baktırdı oysa hiç bişeyim yok. Sonra yanına gittim kağıt göstermeye meğer çıkmış gitmiş. Yani kadın beklemedi bile açılmayı kontrol ettirdiği hastasını 5 dk bile. Yanındaki sekreter aradı açılması yokmuş diye yatış önerildi istemiyorum yazdırdı. Bu muamele hiç hoş değildi
Lavinya07 Zsnbr inşallah Tuba hanım iyidir erkek doktor konusunda tedirginim açıkçası rahat hissedemem diye. Ama erkek doktorlar daha iyi sanki
Burcak65 Durumunuz varsa Muhammed ferhat beyi tavsiye ederim. Özel poliklinik. Ben onun tedavisi ile hamile kaldım 3 ayım dolmak üzere. Doğumu da onda yapmayı düşünüyorum nasipse. Akdamar hastanesi ile anlaşmalı ama doğumda kendisi bulunuyor. Fiyat uçuk ama 6000-8000 arası dediler.