Sna-1234 yani çok şükür bizde olmadı ama genel olarak bişey diyemem tabi.. ama olsaydı yaptirmazdi doktorlar. İlk vuruncagimda bende endişe etmiştim Dr demişti ki,sana vücudunda olmayan bişey vurulmicak zaten sende varolan hormonun aynısını takviye edicezki bebek daha sıkı tutunsun diye demişti.oysaki benim hiç kanamam yada biseyim olmamıştı.sadece hafif karın ağrılarım oluyodu.onlem amaçlı nolur nolmaz diye vermişti.