Gd1992 [url=https://hizliresim.com/j5Qvyt][img] Kızlar bu catlak kremınden kullanan var mı kuzenım onerdi ama oda yeni siparıs vermiş sizlerden bilgı almak ıstedım
Gonca2535 Gd1992 merhaba ben hamileliğimin 5. Ayında başladım 1 gün lierac birgün tatlı badem yapı kullandım hiç çatlağım olmadı tabi birazda vücuda bağlı annem çok çatlamış bende olmadı