Minnosunannesi FaizeFeyzazolu benimde önde ama bi sıkıntı yaşamadım bebeğin hareketlerini geç hissetmek dışında
Ysmnzmra FaizeFeyzazolu üzülmeyin kafaya takmayın benimde aşağıdaydı 32 de kontrole gittim çıkmıştı genelde çıkoo yukarı FaizeFeyzazolu
YcelMlayimYldrm FaizeFeyzazolu canım benm çıkmadı ama 35. Haftadaym yani içini ferah tut bsey olmaz insaallah
seyydac FaizeFeyzazolu brnim de önde ama bir sorun yaşamadım 32.haftaya giriyoruz. Doktorum normal doğuma da engel değil dedi.
terelelli81 Benim de plesenta aşağıdaymış çok agrım oluyor. Doktor erken doğum riski var dedi bu yüzden🙁 inşallah zamanında sağlıkla doğar bebekleriniz ya.
FaizeFeyzazolu terelelli81 bende ağrım olduğu için gittim biley olursa ara dedi haftaya tekrar çağırdı