milagrooo Arkadaşlar sizin de oluyo mu kasıklarımda son bir kaç gündür şişme var adım atmalarım zorlaşıyor yürüyemiyorum hatta... Bugün doktora sordum, bebeğin yerleştiğini söyledi ama bana çok ilginç geldi bu durum. Acaba doğuma kadar düzelir mi?
Babymam milagrooo bebek kanala indiğinde oluyor o ağrı benimde öyle yürürken yatarken otururken kasıklarım çok ağrıyor son haftalarda normalmiş olması yani artık bundan sonra doğucaklar hayırlısı ile🤰🏻🤱