sule3950 canım korkma. Ben gebeliğimin ilk haftalarından şuan 30. Haftasındayım o meretle yaşıyorum. Ne ilaç kullandıysam asla geçmedi. Antibiyotik, vajinal haplar vs yok ya geçmek bilmiyor. Bol su içmeye bak. Bide bende çok aşırı sarı akıntı oluyordu o yüzden sık sık çamaşırını değiştir. Korkma normal gebelerin bir kısmı yaşıyormuş zaten doktorum öyle söylemişti.