Meri44 o haftalarda bendede çok oluyordu 22+5 olduk halen belim ara ara o derece fena şekilde ağrıyor özellikle fazla oturur yada gazla ayakta kalırsam zaten olduğum yerden zor hararet ediyorum bazı kişilerde bel ağrısı fazla oluyor sanırım mecburen dayanacağız bazen dayanamayınca bacağım da da ağrı olunca parol içiyorum biraz rahatlasın diye ama o da ne kadar etki ederse tabi 🤷♀️