Mesrab Gamze1152 Çok güzel değerin benim daha fazlaydı doktor ikiz bile olabilir demişti ama bir tane😊😁
Gamze1152 mayispapatyasi teşekkür ederim canım evet sağlık ocağı hekimi gayet iyi artmış değerin çok çok iyi dedi bana hayırlısı bakalım
mayispapatyasi Gamze1152 Allahim saglicakla kucagina almak nasip etsin 😊 rahat bir hamilelik gecir insallah
Gamze1152 Mesrab Mesrab ve bnmki 4 haftalıkken böle bı deger çıktı bnde şaşırdım ama içimde bnmde şüphem var hani ikiz olabilirmi die sağlık olsun inşallah
Gamze1152 Mesrab sağol canım aynn bı kaç haftaya belli olur bakalım hayırlısıyla alalım kucağımıza inşallah 😊😊
Gamze1152 mavilibisey sizinki iyi çıkmış bn adetten önce yaptım gebelik testi ni bayağı köyü çıktı bugünde adetimin 3 günü dün test yaptım böle değer çıktı hayırlısı olsun inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 😊😊