Ozbek42 Kızlar gecelikli sabahlıklı takımlardan almak istiyorum ama cok payalı geldi bana .. normal fiyata alanlar nerden aldıgını yazabilirler mi
Duygunecla Ozbek42 ben almıştım 350tl ye ama 1 kez bile giyemedim🤭krem rengi olduğu için tüm içini belli ediyor. Rahat edemedim. gözünü seveyim önü düğmeli penye pijamanın🤪
Nzehra4654 Ozbek42 trendyol milanın normal bir gecelik takımını aldım 85tl üstü normal gömlek kumaş efsane yumuşak. Klasik takımlar eşittir fırsatçılık ve para tuzağı ve artık baydı.. birde çarşıdan önü fermuarlı uzun hırka gibi bişey aldım sabahlık niyetine içine sütyen takıcam al işte mis 🥰
Sltn01 Ozbek42 canım ben kendime 2 takım aldım bştanesi lohusahamile.com dam 68 TL ye . Diğerinde bi mağazadan aldım L beden alt üst takım biraz büyük aldım . 2 di 120 TL tuttu . Hem aldıklarım sonradan da kullanabilirim lohusa takımları bi süre sonra kullanılmaz
Nrcnnn Ben normal gecelik takımı alıcam büyük beden eskiden düğün alışverişi yapardık öyle pahalıydı şimdide gene bebek çeyizi alıyoruz bunu fırsata çevirip gene pahalıya veriyorlar zaten dolar almış başını gidiyor herşey okadar çok pahalı ki 😐
Ozbek42 Nrcnnn kesinlikle haklısınız.. zaruri diye herkes uçurmuş fiyatları tamam cok güzel ama bu kadar da olmaz 😁
Ozbek42 Yani bi geceliğe 350 tl vermek zoruma gitti açıkcası israf geldi.. o yğzden alternatif alan arkadaslar varsa fikir vermesi için açtım postu 😊 ozaman önü düğmeli pijama bakayım birazda🙈☺️
Ebruaydn Ozbek42 kesinlikle katılıyorum 300 tl ye 3 tane pijama takimi aldım onun yanında kış ayında doğacağı için bide hirka aldım üstüne gayette güzel oldu 😀
Seyda83 ALMAYINCADA OLMUYOR MALESEF.TAM TAKIMLAR ÇOK PAHALI EVT AMA HEM GECELİK HEM PİJAMADA GEREKLİ ÇOĞU ANNE OLANLARIN TAVSİYESİNE GÖRE.BENDE AYRI AYRI ALDM TRENDYOLDA ÇOK DAHA UYGUNLAR OLUYO 200 E PİJAMA TAKIMI VE SABAHLIKLI GECELİK ALDM
Dh52 Endiselianne20 dediğiniz yeri internetten inceledim gerçekten öyle yok yok görünüyor en iyisi gözümüzün gördüğünü almak olacak sanırım teşekkürler☺️
Dh52 Ozbek42 bende karar veremedim Instagram da bibulittlee diye bi sayfa var orda gecelik sabhlıklı 170e buldum ama cesaret edemedim sipariş vermeye
Kizimveoglumm Ozbek42 valla her yerde öyle fiyatlar ben instgramda anne_kalbi_elimde diye bir sayfa var ordan almayı düşünüyorum modeller cok güzel 😇
Endiselianne20 Dh52 bana da biri tavsiye etmişti anne ve bebeğe ait hersey varmış orada. Rica ederim inşalalh istediğiniz gibi bulursunuz 🥰🥰