Ipek0z https://hizliresim.com/9Lf9rb sizce cinsiyet gönünüyor mu? Kesesinden veya duruşundan anlayabilecek olan var mı?
MYstryy Ipek0z cinsiyeti gorunmuyor cnm en net 16 haftada bacak arasina bakılarak birsey soylenebilir
Ipek0z Ayseozmenucar 11+5 evet biliyorum çok erken ama batıl inançlar gelenekler falan öyle tahmin eden olur belki dedim🤪🙈
Ayseozmenucar MYstryy bende 12 de gittim aynen bacak arası gormedı doktor ve erken dedı benım ısrarıma karşı da erkek gibi dedi
Ayseozmenucar Kese görüntüsü de var mı ben biraz eski geleneklere yorumluyorum 😅 işte kese yuvarlaksa kız bebek ultrosonda ilk 12 haftada falan herşeyı belırgın gozukuyorsa sa erkek gibi
Ipek0z Ayseozmenucar valla üç resim verdi hangisi kese görüntüsü oluyor bilmiyorum ki🙈 şimdi üçünü de atarım
MYstryy Ayseozmenucar o haftalar o kadar yanilma oluyor ki. Inan bu 2. Gebelgm hic sorma gereksimi bile duymadm ilkinde cok mersk edip soruyodum 13 de kiz dedi doktor 17 de pipiyi gordukten snra bu gebelikte 15 den snrasini bekliyim ole sorarm dedim ama ben sormadan doktor soyledi 😄
Babyaren MYstryy 12. Haftamda doktor erkek dedi 13. Haftada elime pipisinin fotoprafını verdi ☺️ Doktorun tecrübesi önemli bir etken bence :))
MYstryy Babyaren aynen bencede cnm benim agzim yaninca cok guvenesm gelmedi 😄 yoksa cogu tanıdığım 13 de ogrendi ve degismedide. Ultrsn kalitesi bebek durusu ve doktor tecrubesi etken kesinlikle.
Ipek0z Babyaren benim doktorum da kendinden çok emin konuştu haftaya gel dedi direkt hiç yanılma payı olabilir falan demedi inşallah bilir 😍