Gozgozhappy Kızlar ben bir ay önce tetanoz aşısı oldum şimdi ikinci dozum yapılması gerekiyor bu ay ama ben gebelik öncesinde ne zaman tetanoz aşısı olduğumu bilmiyorum hatırlamıyorum buna rağmen ikinci doz yapılmalı mı sizce başına böyle bir şey gelen var mı
Alevvk Gozgozhappy merhaba, nerede yaptırdıysanız kayıtları orada vardır arayıp sorun gününü. Ben tam 4 hafta sonra ikinci dozu olmuştum.
Gozgozhappy Alevvk yaptırıp yaptırmadığımı hatırlamıyorum ama sağlık ocağından çıkar mı acaba sistemlerinden
Alevvk Gozgozhappy Evet çıkar, onlar kayıt tutmak zorundalar. Takibinide yapıp aramaları gerekiyordu sizi. Aşı kartı alın bir dahaki gidişinizde. Aşılarınızı oraya tarih tarih yazmaları gerekiyor.