Merhaba kizlarr aslnda bu 2. Gebelgm ilkindede 18 19 lu haftalarda yasamstm bu durumu az az tek gogsumden gelirdi . Bu gebelgmde iki gogsumden birden fazlaca sıvı gelmis sasrdim ackcasi bu kadar fazla gelmesine sizdede bu kadar fazla geldigi oluyor mu ? Bu arada hic dokunmuyorum skmıyorum da sütyen bile takamiyorum goguslerm.cok hassas ve acıyor gece saga sola yatarken bile goguslerme az baski olsa cnm aciyor . Gece farknda olmadan baski yaptgm icin mi bu kadar fazla geliyor acaba 🤔